Bemutatkozás
Mottó: A szakértő feladata, hogy a tudomány és a műszaki fejlődés eredményeinek felhasználásával készített szakszerű, közérthető, jól használható szakvéleményével segítse a tényállás megállapítását, a szakkérdés eldöntését.
Ficsor Zoltán vagyok. 1995-ben gépészmérnöki diplomát szereztem a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán.
2010-ben végeztem Közlekedési Műszaki Szakértőként a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Karán.
Ebben az évben végeztem el egy műtárgybecsüs képzést is.
Szakmai pályafutásom alatt dolgoztam autószerelőként, szervizoktatóként, szervizigazgatóként olyan cégeknél, mint a Toyota, Chrysler és a Suzuki.
2022-ben hoztam létre a 4NSIC Szakértői irodámat.
Szakértői szakterületeim a következők:
- gépjármű-közlekedési műszaki (javítás, karbantartás, járműértékelés)
 - közúti közlekedésbiztonsági műszaki (balesetelemzés)
 - használati cikkek
piaci ár- és értékbecslése - A szakértéshez a következő eszközökkel rendelkezem:
Bosch CDR CanPlus kiolvasó készülék, amellyel kiolvashatók a járművek baleseti adatai a járművek légzsákvezérlő egységéből (fekete doboz) magában a járműben. - Különböző drónok a baleseti helyszínek feltérképezéséhez (A1, A2 és A3 drónvizsgákat letettem).
 - AnalyzerPro szimulációs program
 - Agisoft alkalmazás
 - FJDynamics S1 3D Trion Lidar szkenner, hogy a baleseti helyszínekből 3D pontfelhőt hozzak létre a szimulációba való integrálásához.
 
Beszélek oroszul és angolul.
															TANULMÁNYAIM
- 1995-ben gépészmérnöki diplomát szereztem a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán.
 - 2010-ben végeztem Közlekedési Műszaki Szakértőként a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Karán. Ebben az évben végeztem el egy műtárgybecsüs képzést is.
 
ESZKÖZEIM
- Bosch CDR CanPlus kiolvasó készülék, amellyel kiolvashatók a járművek baleseti adatai a járművek légzsákvezérlő egységéből (fekete doboz) magában a járműben
 - Különböző drónok a baleseti helyszínek feltérképezéséhez (A1, A2 és A3 drónvizsgákat letettem).
 - AnalyzerPro szimulációs program
 - Agisoft alkalmazás
 - FJDynamics S1 3D Trion Lidar szkenner, hogy a baleseti helyszínekből 3D pontfelhőt hozzak létre a szimulációba való integrálásához.